Het is bijna zover - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Carola Helm - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Carola Helm - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: carolavdhelm

Blijf op de hoogte en volg Carola

15 Februari 2012 | Nederland, Nootdorp

Het is bijna zover, nog maar 8 dagen en dan zit ik in het vliegtuig naar Ethiopië. Ik vlieg volgende week donderdag avond vanaf Brussel naar Addis Abeba (de hoofdstad van Ethiopië) en vrijdag middag vlieg ik verder naar Arba Minch, de stad waar het allemaal gaat gebeuren.
Ik ga in Arba Minch mijn afstudeeronderzoek doen samen met Lenneke.
Daarnaast gaan we in de weekenden reizen binnen Ethiopië.
Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van alle belevenissen die ik mee maak. Wil je automatisch een mailtje krijgen als ik een nieuw bericht plaats, dan kun je jezelf links op de pagina aanmelden.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! Het wordt een ontzettend leuke ervaring!

Liefs, Carola

  • 15 Februari 2012 - 20:12

    Dennis:

    Spannend hoor ik ga je zeker blijven volgen. Heel veel plezier en succes daar !!

    xxx

  • 15 Februari 2012 - 20:28

    Nictonroy:

    Heel veel genieten en mooie verhalen vertellen overalles daar , we zullen je volgen ,goede reis xx nic ton roy

  • 15 Februari 2012 - 21:09

    Dré Jansen:

    hoi Carola,

    veel suc6, bak het niet te bruin.
    wees braaf, als dat niet lukt, wees dan in ieder geval voorzichtig!

    groeten, Dré

  • 15 Februari 2012 - 21:24

    Marja:

    neem je je rokje mee?

  • 15 Februari 2012 - 23:41

    Fred:

    have fun!!!! xx

  • 16 Februari 2012 - 10:10

    Ronald En Marieke:

    Wat onwijs gaaf Co. Tuurlijk gaan we je volgen. Ik ben benieuwd naar alle verhalen die komen gaan. Heel veel plezier en ik wens je een goede reis.

    Liefs van ons

  • 16 Februari 2012 - 10:57

    Rem & Miep:

    Hey Cootje!

    Wouw, over een week is het al zover! Wat een avontuur, heel gaaf.

    We zien je verhalen wel verschijnen!

    Suc6 met het afstudeeronderzoek, heel veel plezier en genieten!!!

    Liefs, Rem & Miep


  • 16 Februari 2012 - 12:17

    Corrina V.d.Gaag:

    Hoi Carola, leuk dat we via de site kunnen volgen wat je allemaal mee maakt.
    We gaan je zeker volgen. Heel veel succes en pas goed op je zelf.

    Groetjes van Corrina en ook van Dirk natuurlijk.

    p.s.misschien doe je nog een leuk idee op voor een volgend toneelstuk!!

  • 16 Februari 2012 - 18:51

    Oxana:

    Hee Co,
    super vet dat je dit gaat doen! Ik zal zeker je reisverhalen gaan lezen :)
    Alvast heel veel plezier daar!
    xxxx

  • 17 Februari 2012 - 17:56

    Inge:

    Hoi Carola,

    Wat spannend, nu komt het dichtbij hé ;) Veel plezier en geniet ervan..! Ik ga je volgen vanuit het oosten van het land ;)!

    Liefs Inge

  • 18 Februari 2012 - 15:49

    Pascal:

    Hey Carola!

    Héél veel plezier daar! We zien je avonturen wel verschijnen!

  • 18 Februari 2012 - 18:04

    Linda (de Groot;)!):

    Leuk co! Ik ga je volgen! Xx

  • 20 Februari 2012 - 21:36

    Angela:

    Ha Carola,

    Heel veel plezier en uiteraard een leerzame tijd toegewenst in Ethiopië!

    Groetjes,
    Angela

  • 21 Februari 2012 - 19:54

    Jasperien:

    He Carola,'
    Ook wij zullen je volgen, spannend allemaal hoor. Wel wat anders als craeyenburch. Veel plezier, ed jasperien bart en eric

  • 22 Februari 2012 - 07:10

    Joyce:

    Ha die Co,

    Nog maar 1 nachtje slapen, spannend!! ;) Heel veel plezier & succes. Pas goed op jezelf en ik ben benieuwd naar al je belevenissen. Safe travels!! XX Joyce & Gerrit

  • 23 Februari 2012 - 07:13

    Marja:

    goeie reis Co!

  • 23 Februari 2012 - 20:37

    Pap En Mam:

    Lieve Co, we hebben jou en Lenneke vanavond naar het vliegveld in Brussel gebracht, vanwaar jullie samen een spannend avontuur tegemoet gaan. We wensen jullie ontzettend veel succes met het wennen in Afrika en natuurlijk met jullie onderzoek. Hopelijk gaat de reis goed en worden jullie netjes van het vliegveld opgehaald in Arba Minch.
    xxxx pap en mam
Carola

Hoi! Ik ben Carola en ik ga 3 maanden naar Ethiopië om daar samen met Lenneke mijn afstudeeronderzoek te doen. Ik woon hier in de plaats Arba Minch in het zuiden van Ethiopië. Via deze site kun je op de hoogte blijven van alle dingen die ik mee maak! Groetjes!!

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 19153

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 23 Mei 2012

Afstuderen in Ethiopië

Landen bezocht: