Afstuderen in Ethiopië - Reisverslagen van Carola vd Helm - WaarBenJij.nu Afstuderen in Ethiopië - Reisverslagen van Carola vd Helm - WaarBenJij.nu

Afstuderen in Ethiopië

Ik ga mijn afstudeeronderzoek in Ethiopië doen. Ik ga daar onderzoeken welke barrières ervoor zorgen dat veel kinderen met een beperking geen onderwijs volgen.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2012

De laatste update

09 Mei 2012

Het reizen is begonnen!

28 April 2012

Laatste weken in Arba Minch en uitje naar Konso

17 April 2012

Verhuisd!

08 April 2012

Op de helft
Carola

Hoi! Ik ben Carola en ik ga 3 maanden naar Ethiopië om daar samen met Lenneke mijn afstudeeronderzoek te doen. Ik woon hier in de plaats Arba Minch in het zuiden van Ethiopië. Via deze site kun je op de hoogte blijven van alle dingen die ik mee maak! Groetjes!!

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19126

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 23 Mei 2012

Afstuderen in Ethiopië

Landen bezocht: