Postadres - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Carola Helm - WaarBenJij.nu Postadres - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Carola Helm - WaarBenJij.nu

Postadres

Door: carolavdhelm

Blijf op de hoogte en volg Carola

26 Maart 2012 | Ethiopië, Addis Abeba

Lieve mensen,

jullie denken vast, hè nu alweer een berichtje, maar dit is een korte. Ik kreeg namelijk vanmorgen ineens een kaartje via de post, bezorgd op het CBR. Ik wist niet dat de post zo goed werkt hier in Ethiopië, dus ik heb nog aan niemand mijn adres gegeven, bij deze:

Carola van der Helm
CBR Rehabilitation Center
P.O. Box 25
Sikela
Arba Minch
Ethiopia

dus mocht je me nou zo missen dan kan je een kaartje sturen ;)

Liefs, Carola

  • 26 Maart 2012 - 11:20

    Anita:

    Gaan we doen!

  • 26 Maart 2012 - 19:15

    Dennis:

    Leuk leuk ik ga je zeker even een kaartje sturen ik mis je enorm !!!
    Maar erg leuke verhalen ik lees ze allemaal !
    Succes nog daar

    xxx

    Dennis

  • 26 Maart 2012 - 21:07

    Cilia:

    nou ik ga een mooie kaart uitzoeken voor je hahaha

  • 20 April 2012 - 12:36

    Jcm.vos@ziggo.nl:

    Hey Kanjer,
    Ik ga ervan uit dat je een leerzame en amusante tijd hebt.
    Prachtige foto,s en leuke verslagen.
    Hou je haaks en tot gauw.
    Jo
Carola

Hoi! Ik ben Carola en ik ga 3 maanden naar Ethiopië om daar samen met Lenneke mijn afstudeeronderzoek te doen. Ik woon hier in de plaats Arba Minch in het zuiden van Ethiopië. Via deze site kun je op de hoogte blijven van alle dingen die ik mee maak! Groetjes!!

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 758
Totaal aantal bezoekers 19152

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 23 Mei 2012

Afstuderen in Ethiopië

Landen bezocht: